Culinaria: Europeiska specialiteter

fredag 9 mars 2007
Culinaria Culinaria

En del fyndar på bokrean, själv fyndar jag i bokhyllan. En gammal födelsedagspresent som bara ställts in och aldrig ens bläddrats i luftades igår och jag insåg genast att det är en 4 kilo tung skatt. Boken heter Culinaria: Europeiska specialiteter och här finns recept på allt från smörrebröd till haggis. Än har jag inte hunnit bläddra igenom hela, men den här boken kommer att bereda stort nöje, det är jag säker på.


Andra bloggar om: , , ,

Etiketter:

 
Skrivet av Aradil vid 12:23 |

  omkring: 9 mars 2007 kl. 15:05 sa: Anonymous Anonym
Ännu en norrländsk matbloggare!! *sällar mig till skaran* Här fanns mycket gott att läsa om! På återseende & trevlig helg! / Li - Kryddburken

http://kryddburken.wordpress.com/
Norrlänning i själen, fast smålänning på kartan numera. Kul att du startat matblogg - lita på att jag tittar förbi :)
Trevlig helg du med!