Bärberoende

måndag 30 april 2007
Frukost

Jag är inne i en period då jag äter bär till det mesta. Har blåbär, hallon och jordgubbar i frysen och de används flitigt. Framförallt passar jag på att slänga med lite hallon och blåbär i frukostyoghurten. Müslin är jag också nöjd med. Det är Paulúns Äpple- och kanelmüsli med pumpafrön och quinoa.


Andra bloggar om: , , , , , ,

Etiketter:

 
Skrivet av Aradil vid 09:33 |

  omkring: 30 april 2007 kl. 10:22 sa: Anonymous Anonym
Sonen är i frysen jämnt och "nallar", visst är det gott.
Hannele: Väldigt gott, förstår att sonen nallar - det är ju som godis!
Gillar den müslin skarpt! :) Ska absolut testa med bär - jag glömmer bort dem på vintern.
Soul_bird: Visst är den god! Tyvärr fanns den inte i den butik jag handlade müsli i sist, så nu kämpar jag med en som inte är lika god :)
Bär är väldans gott!